INFORMACJA W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH W ZWIĄZKU Z UDZIELANIEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Informacja zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO
Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówień publicznych jest Schronisko dla Nieletnich w Dominowie, Dominów 81 C, 20-388 Dominów, sekretariat@dominow.sdn.gov.pl tel. 81 751 87 41
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
Inspektor Ochrony Danych e-mail: iodo@dominow.sdn.gov.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych,
Cel przetwarzania danych osobowych: Przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843oraz z 2020 r. poz. 288, 1086.)
Okres przechowywania danych
Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Prawo zamówień publicznych. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
Prawa osób, których dane są przetwarzane:
- na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od Administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może, zgodnie z art. 75 Prawo zamówień publicznych, żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
- na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, nie może także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, zgodnie z art. 19 ust. 2 oraz art. 76 Prawo zamówień publicznych,
- na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie,
- na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania, zgodnie z art. 74 ust. 3 Prawo zamówień publicznych.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa.
Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej:
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.
Informacja o wymogu podania danych:
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu:
Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.